Created string item:644:title for text group menu: A K T U A L N O Ś C I

"Doświadczenie i profesjonalizm w hotelarskim wydaniu"

Rok szkolny 2019/2020 zapoczątkował liczne zmiany w szkolnictwie zawodowym. Kształcenie na kierunku Technik hotelarstwa stało się jeszcze bardziej atrakcyjne niż w poprzednich latach. Po pierwsze zmieniły się nazwy kwalifikcji, po drugie uczniowie naszego Technikum jako jedyni w województwie już od pierwszej klasy uczą się zdobywając umiejętności praktyczne w hotelu. Dzięki uprzejmości zarządu Hotelu Bristol Art&Medical SPA co tydzień pierwszoklasiści uczestniczą w zajęciach  z przedmiotów  Pracownia hotelarstwa oraz Pracownia obsługi konsumenta na terenie obiektu.

Wiedzę teoretyczną przekazują podczas zajęć na sali konferencyjnej Panie Iwona Kąkol i Barbara Cieplińska.

Zaś praktyczną wykwalifikowani pracownicy hotelu.

Jakie umiejętności nabywają uczniowie?

Jak prawidłowo posprzątać jednostkę mieszkalną oraz pomieszczenia ogólnodostępne.

 

Jak prawidłowo obsłużyć gościa w restauracji hotelowej.

Jak prawidłowo trzymać tacę i witać gości po wejściu na restaurację hotelową.

Jak funkcjonuje kuchnia hotelowa i jak przygotować najlepsze dania serwowoane w Busku-Zdroju.

    

Jak profesjonalnie obsłużyć gościa podczas przyjadu i wyjazdu.

 

Jak funkcjonuje strefa basenowa w czterogwiazdkowym hotelu .

Jak funkcjonuje recepcja medical.

W październiku młodzież wzięła udział w dwóch szkoleniach poprowadzonych przez Panią Karinę Przybyło - Kisielewską. Pierwsze dotyczyło "Jak zarządzać hotelem mediacal?", drugie "Obsługa gości w restauracji hotelowej".

Masz jeszcze jakieś watpliwości jaki kierunek wybrać?

Zapoznaj się z opiniami uczniów z klasy 1hp:)

Bardzo się cieszę z naszych praktyk w hotelu. Dzięki nim każdy z nas może poczuć co to znaczy obowiązek oraz odpowiedzialność ~Aleksandara Suwała.

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE ODBYWAJĄCE SIĘ W BRISTOLU IDEALNIE PRZYGOTUJĄ NAS DO DALSZEJ PRACY W ZAWODZIE HOTELARZA. NABYWAMY UMIEJĘTNOŚCI GASTRONOMICZNE, AUTOPREZENTACJI CZY ODPOWIEDNIEGO PODEJŚCIA DO KLIENTÓW OBIEKTÓW HOTELARSKICH. POZNAJEMY PRACĘ W HOTELU OD ZAPLECZA, CO JEST BARDZO CIEKAWE. UCZYMY SIĘ OD BARDZO MIŁEGO PERSONELU OBIEKTU, KTÓRY POKAZUJE NAM JAK POWINNIŚMY PRACOWAĆ ~Kamil Gumuła.

Według mnie praktyki są bardzo pomocne. Praca na działach z pracownikami Bristolu jest bardzo pouczająca. Lekcje w Bristolu napewno mi się przydadzą w znalezieniu w przyszłości pracy ~Dominika Łocha.

Zajęcia w hotelu bardzo mi się podobają. Dzięki pracy na działach możemy nauczyć się wielu przydatnych rzeczy, które z pewnością przydadzą się w przyszłości ~Izabela Strózik.


Mi zajęcia w hotelu się podobają. Podoba mi się praca na działach, ponieważ uczymy się dużo nowych rzeczy, które przydają się nam w życiu codziennym ~Oliwia Chruszewska.

Jeśli to za mało...przyjdź i porozmawiaj z nauczycielami hotelarstwa.