Created string item:644:title for text group menu: A K T U A L N O Ś C I

Zwiedzaj Polskę ze szkolnym kołem PTTK

W dniach 24-26 maja Szkolne Koło PTTK zorganizowało wycieczkę w ciekawe regiony Polski. Zwiedzaliśmy ciekawe miejsca i interesujące obiekty w Bielsku – Białej, Żywcu, Wiśle, Szczyrku, i Cieszynie Polskim i Czeskim.

W pierwszym dniu przewodnik beskidzki oprowadził nas po Starym Bielsku i Białej zwracając uwagę na Starówkę miasta, zamek Sułkowskich, wytwórnię filmów „Bolka i Lolka” oraz „Reksia”. Fotografowaliśmy się przy posągach Bolka, Lolka i Reksia. Pod koniec pierwszego dnia wyjechaliśmy kolejką linową na Szyndzielnię, skąd podziwialiśmy piękne widoki. Wieczorem zakwaterowaliśmy się w schronisku młodzieżowym w Żywcu.

W kolejnym dniu wybraliśmy się do Cieszyna Polskiego i Czeskiego. Razem z przewodnikiem spacerowaliśmy po centrum miasta oraz byliśmy na pobliskim wzgórzu, z którego podziwialiśmy panoramę obu miast. Przez mostek na Olzie przeszliśmy na Czeską stronę Cieszyna, gdzie podziwialiśmy uroki miasta. Nasz Profesor uczęszczał do technikum w Bielsko-Białej i spotkał się z kolegą ze szkolnych lat.

W ostatnim dniu pobytu na Podbeskidziu wyruszyliśmy do Muzeum Browaru w Żywcu, które zrobiło na nas ogromne wrażenie. Wieczorem w godzinach wieczornych uśmiechnięci, zadowoleni i szczęśliwi wróciliśmy do domu czekając z utęsknieniem na kolejną imprezę turystyczną Naszego Szkolnego Koła PTTK.

Dziękujemy serdecznie opiekunowi naszego koła za zorganizowanie tej wspaniałej i niezapomnianej wycieczki.